طراحی موتورخانه

شاید یکی از مهمترین چالش هایی که امروزه مهندسین در حوزه های مختلف با آن مواجه هستند، توجه کردن به اصول،جزییات،اجرای مراحل مختلف باشد.شاید بتوان گفت تعداد قابل ملاحظه ای از مشکلات سازه های ساختمان های مختلف اداری،تجاری،مسکونی با رعایت یک اصل کوچک در طراحی یا اجرا قابل حل باشد.اما متاسفانه به علت رعایت نکردن آن اصول کوچک مجبور به چاره اندیشی با صرف وقت و هزینه بیشتر خواهیم شد.

 

طراحی موتورخانه

نمونه 3ی دیگ های بخار
رویت

بسیاری از این سهل انگاری ها باعث خصارات جانی و مالی زیادی شده است و همچنین بسیاری از افراد در حادثه های طبیعی مانند زلزله و حتی حادثه های عادی مانند آتش سوزی،دچار سانحه میشوند.دانش مهندسی تمامی مهندسینی که در تمامی رشته ها مشغول فعالیت هستند باید به حدی بالا رود که از بروز سایر حوادث جانی و مالی جلوگیری شود.

طراحی موتورخانه

با توجه به اینکه موتورخانه قلب تاسیساتی هر ساختمان و یا مجتمع مسکونی، اداری، تجاری بیمارستانی و غیره است، تسلط بر مهمترین بخش تاسیسات به معنای تسلط بر کل کار خواهد بود. شما مهندس تاسیسات حتی با سالم ترین بدن ولی قلبی ضعیف انسانی کامل و قدرتمند نخواهید بود. پس لزوم فراگیری جامع و شامل اصلی ترین بخش تاسیساتی هر سازه امری بسیار مهم می باشد.هنر طراحی مهندس تاسیسات را به راحتی می توان از طراحی موتورخانه پروژه ها دریافت.

طراحی موتورخانه

اطلاعات بیشتر:https://www.shahrjerdi.ir

2 دیدگاه برای “طراحی موتورخانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *