ساندویچ پانل سقفی اتاق تمیز

ساندویچ پانل سقفی اتاق تمیز ( کلین روم ) در دو نوع Flush System و Semi Flush System  تولید می شود.
از خصوصیات سقف های Flush هم باد بودن، زیبایی و غیرقابل رویت بودن نحوه اتصال پانل ها به یکدیگر و آویزان شدن آنها به سقف اصلی کارخانه و یا سالن است که استفاده از این پانل ها را در سالنهای اتاق تمیز پروژه های بهسازی و نوسازی توصیه می گردد.
این پانل ها در اندازه های 120 در 240 و به صورت مدول های 30 سانتی متری، تولید می گردد. در این سیستم از سقفها دو رویه پانل ورق گالوانیزه به ضخامت 0/6 میلی متر و به صورت پیش رنگ شده با ضخامت لایه اول 5 میکرون رنگ اپوکسی  و لایه ورق رنگ پلی استری براق به ضخامت 20 میکرون می باشد و لایه میانی توسط پلی اورتان به ضخامت 80 میلی متر و با دانسیته 40 کیلوگرم بر مترمکعب تزریق گردیده است.
در سقف های کلین روم Semi Flush، Pharma Panel (Semi Flush System) این پانل ها به ضخامت های مختلف 120، 100، 80، 60 و 40 میلی متر است.
در این سیستم ضخامت ورقها با ضخامت 0/6 میلی متر بوده، ، پشت ورق ها با رنگ اپوکسی به ضخامت 5 میکرون و و رویه که در دو لایه، لایه اول با رنگ اپوکسی به ضخامت 5 میکرون و لایه دوم با ضخامت 20 میکرون با رنگ های پایه پلی استری به رنگ RAL 9002 یا رنگ های دیگر تولید میشود. داخل جداره ساندویچ پانل از فوم پلی اورتان با دانسیته 40 کیلوگرم بر متر مکعب تزریق شده است.اتصال در جداره پانل ها به صورت کام و زبانه (Command Grove) پیش بینی شده است. سقف ها به نحوی طراحی و ساخته می شوند که جهت تعمیرات بتوان روی آن راه رفت.در داخل سقف ها، لامپ ها می بایست تعبیه گردد به دو صورت دسترسی از بالا و دسترسی از پایین می توان آنها را تامین نمود.

نمونه:
ابعاد : طول 3000mm ، عرض : 1200mm ضخامت : 8mm
رنگ: Ral 9016 ، Ral 9002
لایه رویی : ورق گالوانیزه به ضخامت 0.6mm
لایه زیرین : ورق گالوانیزه به ضخامت 0.6mm
لایه میانی : فوم پلی اورتال سخت به دانسیته 40±2 kg/m3
شیوه اتصال : قفل camlock
ویژگی خاص : قابلیت تحمل بار تا 130 ± 10 kg/m2 ، یک رو استیل

sandwich-panel-roof

 

ساندویچ پانل دیواری اتاق تمیز

ساندویچ پانل دیواری, اتاق تمیز معمولا با دو شیوه متفاوت هم باد(Flush System) و غیر هم باد(Semi Flush System) طراحی و اجرا می شوند. برای ساخت اتاق تمیز نیاز به ساندویچ پنل های دیواری است.دیوار CR8) Flush System) که در سیستم های هم باد مورد استفاده است.  ضخامت این نوع پانل 80 میلی متر بوده، ورقهای جداره دو طرف پانل از نوع گالوانیزه با ضخامت .6 میلی متر بوده، پشت ورق ها با رنگ اپوکسی به ضخامت 5 میکرون و رویه که در دو لایه، لایه اول با رنگ اپوکسی به ضخامت 5 میکرون و لایه دوم با ضخامت 20 میکرون با رنگ های پایه پلی استری به رنگ RAL 9002 یا رنگ های دیگر ارایه می شوند.داخل جداره ساندویچ پانل از فوم پلی اورتان با دانسیته 40 کیلوگرم بر متر مکعب تزریق شده است. در جداره خارجی پانل ها، قفل هایCam Lock تعبیه گردیده است که در هنگام نصب در زمان قرار گرفتن دو پانل در کنار هم این قفل ها در یکدیگر قفل شده و باعث می گردد که دو پانل کاملا به صورت هوابند در کنار هم قرار گیرند.
دیوار Pharma Panel که در اتاق های غیرهم باد (Semi  Flush System) مورد استقاده است به ضخامت های مختلف 120، 100، 80، 60، 40 میلی متر بوده که با توجه به وضعیت قرارگیری پانل در کنار جدار خارجی ساختمان با ضخامت 60 و 40 میلی متر و در قسمت های میانی 80 و 60 میلی متر پیشنهاد می گردد.
در این سیستم ضخامت ورقها با ضخامت 0/6 میلیمتر بوده، پشت ورق ها با رنگ اپوکسی به ضخامت 5 میکرون و و رویه که در دو لایه، لایه اول با رنگ اپوکسی به ضخامت 5 میکرون و لایه دوم با ضخامت 20 میکرون با رنگ های پایه پلی استری به رنگ RAL 9002 یا رنگ های دیگر بر اساس سفارش مشتری قابل تولید و ارایه می باشد. داخل جداره ساندویچ پانل از فوم پلی اورتان با دانسیته 40 کیلوگرم بر متر مکعب تزریق شده است. اتصال در جداره پانل ها به صورت کام و زبانه (Command Grove) پیش بینی شده است.

نمونه:

ابعاد : طول 3000mm، عرض: 1200mm ضخامت: 8mm
رنگ Ral 9016 : Ral 9002
لایه رویی : ورق گالوانیزه به ضخامت 0.6mm
لایه زیرین : ورق گالوانیزه به ضخامت 0.6mm
لایه میانی : فوم پلی اورتال سخت به دانسیته 40±2 kg/m3
شیوه اتصال : قفل camlock
جایگذاری لوله های تاسیساتی در لایه میانی جهت تسهیل در راه اندازی سیستم های تاسیساتی
ویژگی خاص : یک رو استیل دور و نیمه استیل تمام استیل

 

sandwich-wall-panel

منبع :https://www.shahrjerdi.ir/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *